Stichting VVV Hart van Limburg lanceert nieuwe branding en merkstrategie: een regio vol verhalen

22 nov , 11:18 Nieuws
Relatiedag VVV Hart van Limburg
Hart van Limburg

PANHEEL - Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is op 17 november de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd.

Deze herpositionering markeert een belangrijke mijlpaal en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.

Fundament

De strategie is ontwikkeld in nauwe samenwerking met merkstrategiebureau - Bureau Insiders - en vertegenwoordigers van de zeven aangesloten gemeenten. Én partners uit de toeristische, recreatieve en culturele sector. Inzichten uit scoutdagen, een nulmeting en drie werksessies hebben geleid tot een krachtig en authentiek merkverhaal.

Herkenbaar
‘Hart van Limburg is meer dan een regio. Het is een plek vol verhalen van mensen, natuur, cultuur en ondernemerschap. Met deze branding geven wij onze regio een duidelijk, herkenbaar gezicht en leggen we de basis voor verdere samenwerking en promotie.’
- directeur Giel Polman
Ambities en kansen

Aanwezigen kregen tijdens de lancering een exclusieve eerste blik op de nieuwe koers en de visuele identiteit van de regio. Daarna konden ze met gemeenten en branchepartners in gesprek gaan over de ambities en kansen voor de toekomst. De komende maanden zal de merkstrategie on- en offline uitgerold worden.

Een merk met een hart vol verhalen 

De kern van het nieuwe merk ligt in de verhalen - sagen en legenden - die de regio van Hart van Limburg verbinden. Het merk vertelt deze verhalen van stad en smaak, boer en bodem, volk en fabel, Maas en oever, bos en beek. Op een manier die het hart van Limburg herkenbaar en aantrekkelijk maakt, voor zowel bezoekers als bewoners en ondernemers.

08-20251117_133232-1
M. van Leipsig
Waar verbeelding tot leven komt:
ontdek de verhalen van het Hart van Limburg, van de prachtige natuur tot de rijke cultuur

Nieuws